fredag 28 november 2008

Chicago

Ska på musikalen Chicago i kväll med mina arbetskamrater, jag hoppas att vi får en trevlig kväll (vilket jag tror). Vi ska äta en bit mat och dricka något gott innan föreställning. Behövs att man gör något kul nu under denna tiden på året, då de flesta tycker det är en dyster tid.
I alla fall till dess att vi har kommit in i vårt jul firandet, då brukar de flesta ljusa upp lite fast man känner sig lite stressad med allt som ska göras.
Längesen jag var på en musikal, sista jag såg var Hair och det var evigheter sen. Så jag ser verkligen fram emot denna fredag kväll med mina jobbar kompisar, man behöver träffas utanför jobbet också.
Ni ska få recensioner senare...

Cheers


(Lånad bild)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)