måndag 24 november 2008

En månad till julafton

Kan man tänka sig... En månad till julafton, var har tiden tagit vägen? Ja den frågan ställer man sig varje gång. Och varje gång barnen fyller år, var har tiden tagit vägen? Men det är härligt att tiden går i alla fall. Annars hade man ju aldrig fått uppleva något.
Jaha, då det snart är jul så då innebär ju det också mycket pyssel kring allt, men jag försöker verkligen släppa alla måsten (säger jag nu ja), ska göra det som mest faller mig in.
Inte överdriva med pynt. Jag har börjat in handla pynt i större volym, alltså tomtar som har lite storlek på sig. Vill inte ha en massa små tomtar överallt, blir bara jobbigt när allt ska plockas undan igen. Har man en stor tomte ståendes någonstans så räcker det kanske i det rummet. Nä man ska göra det enkelt för sig, och i sin egen smak naturligtvis. Men jag ska också erkänna att jag älskar när jag kommer hem till folk som har pyntat JÄTTE mycket med jul saker, mysigt. Jag är kanske bara lat... Ja nu erkände jag det.


Cheers

(Lånad bild)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)