torsdag 20 november 2008

Ledig dag

Hon är frisk min lilla dosa, det var nog bara en släng av "tre-dagars-feber", frisk som en nötkärna (fit for fight). Hon och storebror har åkt till Leos Lekland i Växjö idag med sin härliga faster och farmor. De hittar alltid på så mycket roligt för dem, blir lite avundsjuk...
Nä då, jag och svärmor med en liten skara andra fruntimmer var i Växjö i går på en färg och smink analys. Jätte trevligt tycker jag, jag är tydligen vår,har dock bara lite ångest över min inköp där... blev lite dyrare än vad jag hade tänkt mig... men, men. Skit i det, det får bli julklapp till mig själv.


På tal om det! Ångest, ångest! Vad ska man handla! Nu var vi så smart, jag och mina bröder och deras respektive, vi gjorde så här: Vi lade våra namn i en skål, tog en var sin lapp. Namnet på lappen blir den personen vi ska handla julklapp till, så det blir bara en julklapp man köper. Istället för 4, blir lite billigare och man slipper få en sån panik. Annars tycker jag att det blir mycket för köpandet skull. Nu kan man lägga ner lite själ i denna presenten, jag kan inte skriva vem det är här... för det kan hända att personen är inne ibland och läser...

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)