lördag 29 november 2008

Lördag morgon, en bra start på dagen.

En mysig start på dagen, mina barn väcker mig med pussar och kramar, HÄRLIGT. Kan det bli bättre? Gos ungarna har fått sova i min säng natt eftersom pappa deras är på jakt resa.
Till frukost åt vi var sin stor talrik tomte gröt och till det nybakade scones, mums. Avslutade det med goda peppar kakor som mina barn hade bakat med deras underbara faster, vad skulle vi göra utan dig!? We love you!
Nu känner jag mig fit for fight efter att ha läst morgontidningen och en inredning tidning (som jag inte har hunnit läsa, prenumererar på tre stycken samtidigt!)
Nu ska jag och barnen fixa till oss, tänkte köra till en auktion idag och kolla lite, kanske lägga något bud om jag hittar något, eftersom jag inte kan infinna mig på söndag (jobbar extra). Jag är ute efter ett bord och stora skålar på fot. Älskar auktioner och loppis... ibland hittar man och ibland inte... ibland fyndar man, ibland inte...

Cheers










Så här goda såg våra scones ut...

1 kommentar:

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)