torsdag 20 november 2008

Muffins i stället för kladdkaka



Ledig för middagen, ska jobba helgen så jag räknar ner mina timmar tills jag ska sticka.

Barnen vill alltid baka kladdkaka när vi är lediga, och jag lovade dem det hela förmiddagen. När vi väl skulle göra det så hade vi igen kakao... :-(
Så det fick bli muffins, ingen blev sur för det. Så vi hade det jätte mysigt.
När allt var inte ugnen, så var barnen glada att det snart skulle bli fika, så de sprang runt och härjade. När jag plötsligt hörs- KRASCH
Jag visste redan var det var som gick i golvet, min lampa som jag har på altanen.... suck...
Inget att göra åt.
Men muffisen blev goda i alla fall!
Snart kommer vår Nanny, som ställer upp i alla väder. Vi bara älskar henne!
Vet inte vad vi skulle göra utan henne.

Nu måste jag göra mig redo för jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)