torsdag 20 november 2008

Resa

Packa packa!
Vad ska man ha med sig, jag ska åka upp till min mormor denna veckan och har ingen aning vad man ska packa med sig. Var rätt så längesen jag var hemifrån, min sambo är mer hem ifrån än vad jag är, hm kanske ska fråga honom vad man ska packa ner?... nähä!
Platt tången är en sak som är säkert i alla fall!

Usch det är detta som är det värsta, detta kommer att bli en prövning för mig. Jag kommer att sakna min barn sååååååååååååååååå mycket, de ska stanna hemma med sin pappa så de kommer att ha det så bra så! Ja, det är klart att jag kommer att sakna min sambo också, men mina barn... suck...
Vilken höns mamma man är! Jag har förberett allt för min kära sambo, kläder för en hel vecka har lagt fint sorterat i högar. tors, fred, lör osv...

Men, men det ska bli trevligt att träffa min mormor, och min kära kusin ska också följa med så det bli en trevlig resa. Vi ska åka tåg, så vi ha en tåg resa på ca 8 timmar framför oss.

Nä nu måste jag tvätta upp lite kläder som jag förmodligen ska ha med mig, sen ha jag också lovat mitt kusin barn att ta med lite kläder som jag inte längre kommer i, eller vill ha. Så det får bli en stor väska.

Cheers


(Lånad bild)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)