torsdag 20 november 2008

Back on track

Så, då är man ny duschad efter gympa passet, känns jätte bra. Trodde det skulle vara jobbigare på grund av att jag har haft en veckas frånvaro. Allt på grund av sjukdom, blä!
Men nu är jag frisk igen!
Har fått tillbaka motivationen igen, så allt känns skit bra. Gäller att inte tappa gnistan nu!

Ska till och med ta mig ann en bok som en jobba kompis har rekommenderat, någon som har läst den?
Verka bra



Barnen sover, sambon är iväg och jagar... så det är lite tid för mig själv...hmmmm njuta medans man kan.
Så jag ska inte sitta här och bli långdragen i kväll, tänkte att jag ska på börja min färd, i litteraturens värld. Ha ha ha, det rimmade.

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)