torsdag 20 november 2008

Shopping


Vilken härlig tid det har varit upp hos mormor, kan ju bara säga att man har blivit en del shopping. Mormors favorit sysselsättning. Shopping, fika...
Vi var på mormors favorit ställe... Birsta City.
Mysigt ställe, ett ställe som har blivit väldigt stort sen jag var där sist. Skönt med allt under samma tak.
De hade byggt om ner i stan också, tre shopping hus som de hade byggt samman med en bro emellan, jätte smidigt.

Jag hade med mig rätt så mycket packning upp för jag hade lovat mitt kusin barn att hon skulle få lite kläder, mormor hade jag lovat glas burkar. Phu, det blev lite packning..
Men jag tänkte att det är lugnt, det bli lättare när jag ska hem igen....not.
Det blev en del shopping, så det slutar med att jag hade mer packning att släpa på när jag skulle hem, än när jag åkte upp... Sen naturligtvis så länsade jag mormors mat förråd på sylt, saft, gele,kakor, bröd.... you name it! Och de sakerna vägde ju inte heller lite, men vad gör man? Vad kan jag säga? JAG ÄR SVAG FÖR MORMORS GREJER!

Hann läsa en bok, och lyssna på detta, STICKA EN MÖSSA!
Vi satt alla tre och stickade på kvällarna, jätte mysigt.

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)