torsdag 4 december 2008

Det ordnar sig...

Som jag har skrivit tidigare, typ att: " jag kan verka förvirrad men har ofta koll på läget". Nja inte hela sanningen. Hade fått för mig att jag var ledig i morgon från jobbet, men nej... Jag jobbar, vilket att jag inte alls hade koll på,dessutom hela dagen, he he, pinsamt. Men sån är jag, jag kollar för visso alltid kvällen innan hur jag ska jobba morgon dagen, snackar om att jag blev förvånad! Fick avboka min fika träffa med min kära väninna och hennes barn, men som plåster på såret så kanske vi skulle äta lite middag på kvällen istället.
Sen ska jag också vara barn vakt åt en annan väninnans barn, så jag får skynda mig från jobbet så jag hinner hämta mina egna barn från dagis.
Sen hade jag ju också bestämt med min pappa att träffa honom och överlämna lite "stuff" som min bror skulle ha, samtidigt som jag skulle lämna tillbaka tapet prover till färg affären. Stressigt... Så hur löser jag detta? Som min käre gamle far brukar säga:
"Det ordnar sig med skridskor, bara det blir is"
Cheers











(Lånad bild)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)