onsdag 17 december 2008

En klapp på axeln

Jobbat idag, och som jag skrev tidigare så jobbade jag igår kväll också. När vi är färdiga för kvällen och vi ska "logga ut", så kommer jag på att jag har råkat förlägga min jobba telefon någonstans! Nej A-M , inte detta nu! Men efter en liten stunds fundering som kom jag på vad jag hade lagt den, och tänkte lugnt för mig själv, jag tar den i morgon.
Idag när jag kom till jobbet så körde vi för att hämta min telefon, men den var inte där!? Jag må vara förvirrad som jag tidigare har sagt men jag brukar ha koll på läget (ja, jag sa brukar!), jag var så säker på att jag hade lagt den där. Jag letade efter den hela förmiddagen och började få lite smått panik. Sen ringer hon som jag jobbade ihop med igår kväll och säger att hon hade tagit min telefon för den låg på bordet, sen hade hon glömt bort att säga till mig, och själv varit så förvirrad och kört hem med den. Visst kan man bara älska oss!? En bunt förvirrade fruntimmer. Så telefon kom till rätta, och jag kan åter igen citera min käre gamle far: "Det som inte stulet kommer alltid fram".

Men nog om förvirrade fruntimmer, idag är det onsdag och det hade inneburit gympa men det är slut med onsdags gympa nu, ledsen i ögat :-(
Men det är inget att hänga läpp för, jag tog mig i kragen nu vid 19.00 tiden och drog till gymmet istället. Körde en timmes träning och är rätt så nöjd med mig själv.
Så en klapp på axeln för mig.

Cheers

1 kommentar:

  1. Jag har me tränat!:D ...nu ska jag fortsätta att träna på att slå in julklappar...

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)