söndag 21 december 2008

Fjärde Advent


Då så idag fick vi tända det fjärde och sista ljuset, nu lyser de alla fyra så vackert på bordet. Idag har det också varit Julkonsert i kyrkan och jag får väl erkänna att jag inte var där, jag drog till IKEA... Jag och lilla dosan tog en sväng dit själva, inte mycket folk, så det var riktigt skönt att gå där. Vi åt middag och fikade, hade jätte mysigt. Så, då var man lite fattigare en tidigare. Granen är klädd idag, riktigt grann i stugan, och i morgon bär det av till Växjö för lite shopping. Lite blommor, mat, sista julklapparna. Allt detta ska jag göra utan barn! Barnvakterna kommer att ta med sig barnen till Leo´s lekland som också ligger i Växjö. Jag kommer att få såååååååååååå mycket gjort. Sen ska jag hem och jobba kvällen.
Nä, nu hör jag att soffan kallar på mig, hörs i morgon!

Ps. Vilket väder vi hade idag på förmiddagen, SOLEN! Vår käre gamle vän hälsade på idag, du är sååååååååå välkommen igen.

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)