tisdag 2 december 2008

Höjdpunkt

Då sitter man här och har precis avnjutit en god frukost som innehöll två grova smörgåsar, med ost och marmelad på. Och två koppar underbart goda espresso, tillsammans med det...höjdpunkten...Allt i hemmet tidningen.
Fick den egentligen i går eftermiddag, men jag tänkte att jag skulle spara den till idag. Då jag kan sitta länge med min frukost och bara läsa och titta på bilderna... drömma mig bort i inredning världen. Åh om man hade mycket pengar...suck...
Vi ska på börja vårt tv rum och ser fram emot det med skräck blandad förtjusning, ska bli underbart att ta tag i det nu men är inte helt dock klar med hur jag vill ha det. Ha en lite aning, men jag tycker jag har svårt att bestämma mig. Det måste gå ihop med de möbler man redan har, någorlunda i alla fall.

Ska man hinna med och göra lite nytta idag, innan jag börjar jobba? Jo, jag tror också det. Se hur mycket jag hinner på min "lista".

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)