torsdag 4 december 2008

Önske lista

Här kommer min önskelista!

Apple Tv
Dataskärm 22"
Bose högtalare
Full HD TV 50"
Present kort på H&M, Gina Tricot
Robot dammsugare
Iphone
Canon 450D (vill byta upp mig)
Fjärrutlösare (till kamera)
Juice maskin
Present kort hos frisören
Lips skiva+mikrofoner spel (till Xbox 360)
Scene It? Skiva spel (till Xbox 360)

...och till slut så önskar jag mig snälla små barn...

Där har ni den! Tror ni att jag får något som finns på listan? Kanske, kanske inte men jag tror att jag har varit rätt så snäll (med reservationer för vissa utbrott under året som gått)
Kanske få jag snälla små barn... snälla i 15 min i alla fall, strax innan tomten ska komma.

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)