måndag 19 januari 2009

Duktig som attans!

Vad duktig jag är, men visst dagen är inte slut ännu! Var och handlade på ICA med barnen, och blev så vansinnigt sugen på semlor, de stod där så vackert bredvid mjölken.
AHHH så uträknat, de vet att jag måste ha mjölk och så ställer de semlorna där!
Men vet ni vad jag gjorde?... Jag tog min mjölk och gick, YES!
Och sen är gympan igång igen, ikväll träffas kända gympa ansikten igen. Allright! Nu ska det bli andra bullar! ÅH bullar... suck.

Cheers


(lånad bild)

1 kommentar:

  1. Bra jobbat AM!
    Själv så körde jag ett 50-minuterspass (powerwalk) igår, Handlade nyttig mat, käkade..1 timme senare gick jag å köpte 100 gram choklad, fick ett akut sug efter choklad...typiskt! ;)

    Hoppas allt är bra med dig och familjen!
    Kramar!

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)