måndag 26 januari 2009

Helt otroligt!

Är ledig idag och vi var en sväng på musik lekis (längesen sist), trevligt som vanligt, träffa andra föräldrar och barnen får leka/ pyssla lite.

Vi har precis avklarat middagen här hemma och ska snart vidare till nästa ställe, lill killens gymnastik.
Sitter nu vid den bärbara datorn i köket, med en kopp kaffe. Och upptäcker för min förvåning att jag har SEMLOR i mitt kylskåp?! Yammi! Men tur i oturen så var de dock för gamla... Jag hade köpt dem i fredags när jag var i stan och har precis glömt bort dem under helgen. Så det var faktiskt bara till att kasta dem. Visst är det synd på så goda semlor... men sånt är livet. Men vi lyckade rota fram några Ballerinor kex i skafferiet. Här dricker vi inga slätar koppar kaffe! ;-)

Gumnastik för mig också i kväll, Allright! Och denna veckan så börjar vi också med onsdags gympan, Allright igen!

Kan inte fatta att jag är så trött idag, jag har ju fått sova ut idag, och jag gick också och lade mig tidigt igår för att jag kände av min allergi. När jag känner av min allergi för mycket så omvandlas den till slut till en förskylning.

1 kommentar:

  1. Önskar att jag hade förmågan att glömma bort godsaker i kylskåpet. Tyvärr händer det aldrig mig...Mitt minne sviker mig inte i den frågan. Vilken gottegris jag är!
    Ang. att misslyckas i köket, som du skrev om i tidigare inlägg, så tänkte jag på dig i går kväll... Jag lyckades glömma att jag kokade ägg. Hmmm...vattnet tog liksom slut efter en stund ;-). Det kokta blev liksom lite stekt också...Ops!

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)