onsdag 28 januari 2009

Hur trött få man vara!?

Jag är hur trött som helst, tror jag skulle kunna somna stående... NEJ jag är inte gravid! Antingen har jag sovit för mycket eller så är det något virus i mig som inte riktigt vill bryta ut. Det känns som om jag ett ton sand i ögonen. De senaste kvällarna har jag varit så trött, att jag har jag gått och lagt mig vid 21.00 tiden, och så tidigt brukar jag aldrig lägga mig!
Det är då allt braiga på tv börjar.

Nu har det nog tagit mig ca 1 ½ timme att få i mig mat, jag har lagat soppa. Och vanlig ordning så vill inte barnen äta vi den tiden, för då har de precis ätit mellan mål på dagis. Men jag vill ju äta jag har ju inte ätit sen kl 10.00, så man är ju lite hungrig när vi kommer hem vid 15.30 tiden. Men jag får ju då inte sitta själv och äta, NEJ. Det är någon som ropar: "jag har bajsat färdigt", spring spring "Storebror/lillasyster slog mig!", spring spring, "Jag vill titta på film", spring spring Inte den filmen!", spring spring "jag vill spela dator", spring spring"varför funkar inte datorn" spring spring...Tycker ni att jag behöver gå på gympan ikväll?!
Men nu så har jag precis fått i mig maten och känner mig tillfreds, och tröttare. Har en tendens till att bli det efter middagen...
"Mamma nagelack!", Tja, måste rusa igen, plikten kallar... spring spring
Känner mig redan uppvärmd inför gympan i kväll ;-)

Cheers

PS. Ha Ha! Fick en rolig bekännelse idag på jobbet, en som läser min blogg! Du vet vem du är ;-) Jätte kul, jag blir jätte glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)