söndag 25 januari 2009

Ohboy!

Ja, man är sliten idag och som jag alltid brukar säga till min kära sambo dagen efter... man mår som man förtjänar, blä. Jag börjar bli gammal...
Men oj vad jag hade kul! Jag älskar att dansa och jag gjorde inget annat under hela kvällen på Harrys igår, lovet it! Jag var så svettiga så jag hade kunnat krama ur mina kläder och säkert fått ut flera liter, kanske inte, men nästan.
Så idag har man varit lite däsig. Vi var hos min bror och hans fru i fredags på lite middag, och kände av deras katter (kli i ansikte, näs rinna, kli i ögonen och nysningar) lite jobbigt, men annars hade vi jätte mysigt med god mat och spel.
Idag så har vi varit hos svärfar och firat honom, god mat, film tittande på det som är gammalt . Sånt är ju jätte kul att titta på. Jag är ledsen att behöva säga detta ...men alla såg nästan äldre ut då än vad de gör idag. Mysko... med tanke på att vi blir bara äldre. Ja förutom Benjamin Button. Det filmen måste jag åka och titta på, alla pratar om det och säger att den är jätte bra. Se vad som händer nästa helg...

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)