fredag 6 februari 2009

Ce la vié

Gått några dagar sen mitt senaste inlägg, har varit lite däsig. Jag och MP skulle vara duktiga och gå en promenad i tisdags, då det var så jätte kallt. Det gjorde nog så att jag fick lite hals ont, brukar få det när jag andas in riktigt kall luft. Men nu har jag inte ont längre (efter så där 100 koppar the) men då har förskylningen tagit över i stället, Ce la vié.
Men nu är det inte så farligt som det låter, jag är mest uttråkad. Här hemma renoveras det fortfaranden och så länge Jocke inte är hemma så finns det inte så mycket att göra, städa? Jo självklart! Men det är liksom ingen mening, det är liksom bara köket som behövs hållas i ordning. TV rums möbler står utspidda överallt!! Blir snart galen, vill bara att det ska bli färdigt någon gång. Tapet rösting pågår fortfarande ser en klar ledning, men det kan vända, så bara rösta på.

Idag är vi lediga så det bli väl en kladdkaka som får bakas idag, lillkillen har tjatat om det länge nu. Vill man göra honom glad så är det kladdkaka eller bullar som ska bakas... så det får bli kladdkaka... lättast...

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)