fredag 19 december 2008

I nostalgins tecken.

I Kväll bli det en kväll i soffan framför TV (precis som det inte var så varje kväll), jag har kommit över hela serien Nord & Syd, så ni kan ju tänka er vad jag kommer att befinna mig hela helgen... i soffan! Framför Tv! Jag hoppas att den är lika bra som jag minns den.
Kanske inte hela helgen i soffan, men ni förstår vad jag menar... Har man barn så innebär det sena kvällar i soffan. Man får inget lugn förren de är i sängen, (och det kan bli sent) och när de väl är i sängen så är jag själv så trött så jag somnar. Jag fattar inte att man orkade sitta uppe så länge för, och kolla på rulle efter rulle. Det händer aldrig idag, idag får man ofta avbryta filmen och kolla på resten dagen efter, vilket är lite synd. Tycker man förstör filmen, men men sånt är livet som förälder och jag skulle inte byta bort det.
Så, nu lockar Patrick Swayse och en skål med popcorn...

Ps Grattis till Svärmor som fyller år idag!

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)