torsdag 15 januari 2009

Bon voyage middag, igen!

Jaha, då har man skickat iväg sin andra svägerska, men inte så långt som till Japan. Utan till, ja kan ni gissar var!?


Rätt! Italien! Henne får vi behålla i Europa.
Det är klart att hon också ska ha sina cupcakes, med den Italienska flaggan på, det är tur att de inte har flyttat till länder med mer avancerad flagga ;-) Hon ska bo i Milano och studera, och visst hade det varit roligt att besöka tjejerna, vi får se vad tiden utvisar.
De har varit i hela världen och flackat, man har sagt varje gång att man ska komma och hälsa på. Men det har inte blivit så mycket med det, synd.

Cheers



Fridas Japanska-cupcakes-som-ser-ut-som-bröstvårtor.

4 kommentarer:

  1. Tack för tipset! Ja det är riktigt roligt med en bättre kamera. Det är mycket att lära för mig som är nybörjare:) Såg att du skrev i Sandras blogg om att du också hade en pilatesboll. Vilken storlek har du på din.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har stl 65 på min. Med min fick man en ram som jag kunde lägga den i för bättre balans), och med gummiband. Köpt på Inter Sport.

    SvaraRadera
  3. hehe, den bilden är ju hemsk =)

    SvaraRadera
  4. vilka fina muffins! båda två. tack så mycket, du kan komma och hälsa på när du vil. hälsa barnen. love frida

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)