måndag 12 januari 2009

Dansat ut julen.

Igår var det dans i parken... runt granen i alla fall. Barn familjer var välkomna till parken för att hjälpas åt att dansa ut julen, så det blev dans, tomte besök (godis påse), fika och dans igen.
Jag var dock lite velig om jag skulle köra in till byn för detta, men fick lite dåligt samvete (tyckte synd om barnen) så vi hoppade in i bilen och drog in till byn. Det var lagom mycket folk och en väldigt trevlig stämning. Med facit i hand så ångrar jag mig inte att jag åkte dit, för väl där träffar jag en gammal klass kompis, som jag inte har träffat på evigheter. Ett kärt återbesök!
Jätte trevligt att träffa dig igen JP! Måste bli oftare, måste måste!



















Agnes får sin godis påse av tomten.

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)