tisdag 13 januari 2009

En dröm i rosa.

Jag köpte, som jag skrev i ett tidigare inlägg, ett par byråer till lill tjejen. Som jag nu har byggt ihop, jo jag har byggt ihop dem själv. Köps det möbler från IKEA så är JAG som bygger ihop dem, INTE Jocke. ;-) Han har liksom inte tålamodet till det.
Jag tänkte att jag lägger upp lite bilder på
en dröm i rosa...







Byråarna som jag köpte.


















Sängen att sova i, som för nuvarande INTE sovs i så mycket.

























Lampkrona.
























Något att sitta på.


En lite läshörna utanför Agnes rum.

5 kommentarer:

  1. Ulrika som skriver:Fin fint:)

    SvaraRadera
  2. Vilke helt underbara rum ni har till era barn!

    SvaraRadera
  3. Tack så jätte mycket, vad gulliga ni är!
    Jo man försöker så gott man kan :-)

    SvaraRadera
  4. Hej Anna-Maria! Vad kul att hitta din blogg. Jättefin! Hoppas att allt är bra med er därnere i Småland. Fina bilder också. Det var ett tag sedan vi sågs. Hoppas jag kan hitta vägarna till Småland i sommar - vore kul att ses.
    Kramar från Eva & Cissi i Sundsvall. Kolla länken så kan du se min vovve och vad vi gör.
    www.chantos.dinstudio.se

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)