tisdag 3 februari 2009

Lite röta ska mat ha!

Hello alla blogg readers!

Ja, då har det redan hunnit bli tisdag, vad tiden har gått fått. Vad har man då gjort i helgen?!

Lördagen var sambon iväg på jakt och efter jakten så var han bara hemma och duschade av sig och gav sig iväg på lite fest, inte mer än rätt när jag själv var ute förra helgen.
Kära familjen Persson tog mig och barnen under sina vingar denna lördag kväll, och gjorde så att vi slapp sitta hemma i renoverings dammet. Så det blev en härlig tacos kväll, med Körslag finalen.
TACK Persson!

Söndagen? vet jag inte ens vad som hände med den? Vi hade ingen här i alla fall...
Måndag, musiklekis, trevligt! Gossens gympa och sen min egen, phu. Antingen blir det jobbigare eller så är det jag som blir fetare och fetare att jag inte fixar det! Jobbigt som bara den i alla fall!
Innan på dagen så hade jag varit så duktig här hemma och lackat varenda knagge i taket, aj min nacke. Ska lackas en gång till och sen ska taket målas.

Har jobbat idag.
När jag kom ut från en dam på morgonen och möter min kollega som säger hon:
"Det var ju en snygg parkering du har gjort då?!", "Bråttom eller!?".
Vad menar hon med det?
Går till bilen... AAAAAAAHHHHH Shit!
Bilen har rullat iväg, jag har glömt att dra handbromsen!!
Jag har haft en sån röta, att bilen liksom har rattat ut sig, och det har gjort att den inte hade backat in i huset! Ja, det är jag till sånt, och visst vakar han där uppe över mig. ;-) Det värsta är att det är inte första gången det har hänt mig!
Jag är sååååå noga med att dra handbromsen, och när jag inte gör det så är olyckan framme! Men han håller ett öga på mig... ;-) Slå ni upp ordet klumpig i en ordbok så är det en bild på mig!... Säkert!

Cheers

Ps. Ni glömmer väl inte att rösta på tapet valet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)