torsdag 12 februari 2009

Ute i det vackra vinterlandet!

Ja, vi har varit ute mest hela dagen, men nu började våra magar att kurrar så nu fick vi bege oss in i stugvärmen, jag är glad att jag eldade upp i spisarna innan vi gick ut. Vi har kört motorcykel kört spark, ja jag låter bilderna tala för sig själva.
Har precis stekt färdigt biffarna nu, har provat lite nya ingredienser i dem, se om det blir godkänt. Så nu pausar jag lite framför datorn medans potatisen blir färdig, åh vad det ska bli gott med mat!

Dagens bilder..
Traktorn igensnöad

Gungorna också täckt i snö

Oscar kör Agnes i pulkan

Agens kör

Oscar kör

Oscar kör motorcykel, jag & Agnes kör spark

en liten orange prick i horisonten...

Ljungen har fått ett snötäcke över sig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)