fredag 3 april 2009

Årets första glass



Vilket väder
må jag säga, satt ute en halvtimme kanske, och har redan fått ett par hundra nya vänner i fejjan-kul, NOT! Har man dem så vill man inte ha dem, och har man inga så vill man...Typ
När jag hade hämtat barnen på dagis så stannade vi till på torget och tog årets första "torgglass", gott och efterlängtat. Har faktiskt sett TVÅ personer idag med med kortbyxor, själv tycker jag att det är lite för tidigt, men, men.


Smarrigt med glass som rinner längs haka och hals,
kladdiga fingrar, yammi!!



De säger dock att det ska bli varmare och varmare, jag hoppas att de inte ljuger. Det hade varit trevligt att spendera helgen ute. Fast vi har rätt så mycket att göra inne, borde färda upp det först. Så man kan sitta ner och bara njuta utav allt.
Nähä nu har jag inte tid att sitta här längre, nu vill jag ut igen. Slänga på några goda hemma gjorda hamburgare på grillen, älskar hambugare med fetaost i. Fördelen med att göra egna, man kan få vilken smak och vilken fyllning man vill!

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)