torsdag 30 april 2009

kvistlackar

Råkade visst kasta mitt inlägg om att jag kvistlackar min altan för fullt, hur virrig kan man va? Jag skulle kasta ett gammalt inlägg som jag hade liggandes. Så kastar jag fel?! Ja det är jag! Det var nog Kungen födelsedag som förvirrade mig. :-) Kastar in ett nytt inlägg!

Som jag skrev så kvistlackar jag för fullt här hemma, jag har en deadline tills det måste bli färdigt. och det är den 24 maj. Då kommer det hit en massa tjejer på lite träff, trevlig och tanken är att sitta i uterummet. Detta uterum ska bli vitt så därför måste varje kvist/knagge lackas med en speciell kvistlack. Annars kommer den med tiden att bli gul, och det kommer inte att bli snyggt mot den vita väggen. Jätte kul-NOT, efter detta kommer jag nog inte vilja se en kvist/knagge igen, men det kommer att bli fint. Vitt och fräscht!

1 kommentar:

  1. Då ska mitt dåliga samvete kastas bort=) Vi var ute med vagnen idag och Mollie älskade den! helt kanon!

    Och redan nu känns helgen toppen tycker jag, har fått mycket gjort här hemma! Skönt!

    Du ska vara tacksam om nåt år att du stått och kvistlackat alla knaggar, vi gjorde inte det på våra fönstersmygr och det får vi ångra idag!

    Kramizz kramizz

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)