tisdag 28 april 2009

Ny bok.

Som jag skrev i ett tidigare inlägg, så har läst läst färdigt, Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson (varmt rekommendera), så nu kastar jag mig på en ny. En bok som jag tidigare har gett mig på, men utav någon anledning inte kom längre med ( till kap 13).
Jag läste den första som Dan Brown skrev Da Vinci Koden, ruskigt bra bok. Den kunde vara så bra och spännande så man var tvungen att bläddra tillbaka 2 kapitel bara för att läsa om dem. Sen kom filmen, den var bra. Men som man brukar säga så är det ingenting jämfört med boken.
Så nu är jag här, med Änglar & Demoner, där planen är att läsa den innan jag tittar på filmen. Så jag får lägga på ett kol. :-)För jag vill verkligen se filmen snarast möjligt!

Cheers

1 kommentar:

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)