måndag 4 maj 2009

Planterig

Har bytt de lådor som jag köpte för en tid sedan, jag köpte vita men ångrade mig så jag bytte till svarta. Egentligen så är det inte sådana här som jag vill ha, jag vill mycket bredare blomlådor till fönsterna men det är jätte svårt att hitta, vet inte heller om det finns?
Men nu tar vi dessa så länge, tills det dyker upp något annat. Har köpt lite blommor, som man kan ha nu, byter väl ut lite till sommaren. Blommor ska också köpas till alla krukorna, phu...
Bara utgifter, men fint blir det!

Före











Blommorna/lådornaBlommorna/lådorna

Efter















Nu börjar det likna något.


















Förhoppningsvis så ska husgrunden målas grå i sommar, i dags läget så är den brun, usch! Tänk vad lite färg och blommor kan göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)