onsdag 6 maj 2009

Smörgåsbord

Jocke skulle ut och jaga igår kväll, så han undrade om vi hade några gamla rester kvar. Det hade vi, det slutade med att vi rensade ut hela kylskåpet, hela skafferiet, ett annat litet skåp.
Man fick nästan ångest över all den mat som kastades. Tänk att det finns de som svälter ute i världen, och där står vi och rensar för att Jocke ska fodra "sina vildsvin", usch jag vill inte tänka på det jag får bara ångest.
Det positiva är att det blev riktigt städat i alla skåpen, vilket behövdes. Tyvärr så har jag ingen före-och-efter-bild. Om jag hade haft det så hade ni INTE fåt de den ändå! Det är ju pinsamt att visa hur man har det i sina skåp! ;-) Klart nu hade jag kunnat visa er... ;-)

Vildsvinen blev nog glada, det fick sig ett riktigt smörgåsbord. Mig vände sig bara magen på, när jag såg den stora påsen med mat. Allt i en enda kompott! Blä!

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)