onsdag 17 juni 2009

3 år! Vad tiden går!

För 3 år sen satt jag på en grill-tjej fest och upplevde en härlig kväll i goda tjejers lag. Kvällen bestod av god mat och dryck (läsk för mig), vi hade så kul och skrattade så mycket, då jag trodde att jag skrattade så mycket att jag kissade på mig, tänk att jag lämna ut mig såhär, men det var slemproppen/vattnet som gick- Panik! Måste hem! Mååååååååånga timmar senare, typ 100 timmar, kom hon till välden. Mitt lilla hjärtegryn!


Massor av presenter har hon fått trots att vi inte har firat henne ännu, det ska vi göra nästa helg.
Farmor & farbror Martin kom så då hade vi lite glasstårta med jordgubbar, faktiskt jätte god. Men nästa helg blir det riktigt hemmabakt födelsedagstårta!

Fick en fin rosa cykel, trodde de gamla stödhjulen skulle passa, men icke. Så hon har inte kunnat cykla ännu.


Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)