måndag 1 juni 2009

Årets första bad

Idag fick jag ett sms som undrade om jag och mina barn var sugna att åka bada! VA! Är du inte klok! Så varmt är det inte. Men efter en stund så kände vi att det hade nog varit rätt så trevligt ändå. Om det inte går och bada så är det trevligt att träffas och prata lite, och barnen får leka lite med varandra. Med det badades för direkt när vi kom ditt tills det att vi skulle åka hem, som ni ser så finns det bild bevis.
Kan ni tänka er att jag badade också, men det kära vänner, får ni INTE bild bevis på. ;-) Några snabba simtag, sen upp på land igen för att värma sig gott i solen. Tro det eller ej, men jag brände mig igen,*suck*. Denna gången framsidan, i helgen baksidan (då vi alla jobbade i trädgården på morsdag).

Ha det gott och smörj in er väl!

Bild beviset

Laxasand strand, en fin och barn vänlig badplats där vattnet är långgrunt.
Cheers

3 kommentarer:

  1. Var ligger laxasand? Är det Mien?

    SvaraRadera
  2. Ååå, det är ju såå vackert där! :)
    Jag längtar tills man kan packa korgen och dra dit...
    Hohoo, sommaren, vart tog du väägen?!

    Trevlig kväll! :)

    SvaraRadera
  3. Det är jätte vackert! Ja, det är Mien, kommer du från Ryd så kör du mot Grönteboda.

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)