tisdag 30 juni 2009

Bullbak

Ja, trycket blev för stort och det dåliga samvete bara växte- Det var dags att baka dessa bullar.
Det gjordes en fyrdubblad sats, här ska bakas! lika bra att slå på stort när kavlen ska plockas fram och dammas av.
Själv blev jag rätt så nöjd med min bullar, men när jag skulle få betyget utav Oscar så fick jag knappt godkänt! Hör på den! Det var tydligen inte samma pärlsocker som Stina hade på sina, jag hade rosa, (för det var det enda jag hade hemma) och jag tänkte att rosa det kommer säkert barnen att gilla. Men då vet jag det till nästa gång, att om jag inte har någon vanligt pärlsocker hemma är det ingen mening att jag bakar några bullar, om det nu blir fler gångera efter denna betygsättning av sonen.


Skickade med farmor en påse, vi kan inte kränga alla dessa bullar själva, då kommer folk tro att jag har en "bulle i ugnen"...

Klicka på bullarna så kommer ni till receptet.
Cheers

2 kommentarer:

  1. Haha!! Vad roligt... =) Vi får ta ett bullbak ihop så får jag lära ut mina hemligheter! ;)

    Stina

    SvaraRadera
  2. Massa bullar till mig när jag kommer hem=)

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)