tisdag 23 juni 2009

Fin besök

Idag hade jag fin besök utan att veta om det!
Det var inte förren min sambo kom hem från att ha varit iväg på lite jobb, som han ropade på mig att jag skulle komma in i Tv rummet, mycket riktigt där hade vi fin besöket, högt uppsatt!
Jag hade inte märkt att den lilla kraken hade flugit in för jag själv och Agnes var ju ute i det vackra vädret. Till slut flög den ut genom fönstret, oskadd.

Cheers







En liten söt Talgoxe
på besök.

Vill du vet mer om denna trevliga och söta Talgoxen, så klickar du bara här.

2 kommentarer:

  1. Alltid lika mysigt att kika in på din blogg. KRAM Mona

    SvaraRadera
  2. Tack Mona, du ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ välkommen. Kul att du är här inne och tittar!
    Kram på dig!

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)