fredag 26 juni 2009

Mycket gjort

Var vid stranden idag och det blåste rätt så mycket, så till slut så gav vi upp och begav oss hem. Dagen innan så var jag och barnen vid en annan badplats och där brände jag mig rätt så rejält. Så idag fick jag sitta med en sjal över mig, inte så lätt i blåsten, den ville mest blåsa iväg.
Förresten, Tack Tina för att vi fick låna kaffekopparna, du räddade två kaffegalna människor från att ta kol på varandra vid stranden. :-)

När vi senare kom hem från stranden så hade vi en sådan energi så vi tog nya tag i trädgården, hade inte lust att gå in och laga mat så vi beställde pizza (mitt förslag, händer inte ofta).
Kändes bra att vi fick så mycket gjort, när vi senare fick ge upp pga av all knott. Så nu sitter jag här med ett glasrött, har precis duschat och infinner ron av att barnen ligger i sina sängar, sambon tittar på något program, som jag ändå inte vill ta del av.
AAHhhhhh vad härligt... mmMMmm vad gott...

"Stenpartiet" har äntligen fått sin kantsten, det var på tiden. Jag har absolut inga ursäkter på varför den inte har kommit dit tidigare.

Före

mellan

efter
Cheers

4 kommentarer:

  1. Så fint det blev. jag ska försöka göra fint på vår framsida av stenar o singel vad man mer kan behöva, men har inga idéer, kanske kan cykla upp till dej o få lite tips. Mona

    SvaraRadera
  2. Det blev jätte fint.Gott arbetat.Hilsen fra Kristina B.

    SvaraRadera
  3. Åhhh vad snyggt det blev!!

    SvaraRadera
  4. Saften var kanongod!
    TACK! :D

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)