lördag 15 augusti 2009

Shopping dag med kär vän.

Idag har jag varit i stan med kär gammal god vän. Vi träffades helt utan barn och det är ju en lyxighet, för de som har barn vet hur det är annars.
Att också få sitta ner och äta en god lunch i lugn och ro och prata, är inte att förkasta.
Jag kom över ett kap, jag köpte mig en ny sport BH, det hade kostat 599:- och jag gav 99:-, sånt gillar vi eller hur. Det behöver man inte vara smålänning för att tycka! Snart dra träning igång igen så jag var lite sugen på att köpa mig ett nytt träningställ också, men det får vänta lite till. Det blev lite kläder till lilltjejen, men där var det inga pengar som jag behövde punga ut, utan jag hade ett tillgodo kvitto, sånt gillar man också.
Jag köpte en fin sten till mamma också, som jag passade på att lägga hos henne, när jag ändå körde förbi.

Igår ska ni få höra,var jag på poolparty, ni kan ju tänka er vad kul vi hade. Vi var 10 tjejer som badade i det vackra vädret, åt god mat och drack ljuvliga drycker som man trodde kom från självaste himlen. Diskussionerna var långa och djupa, höga och låga, ja det var riktigt skönt att att få träffas, blow out some steam!
Jag blir riktigt sugen på att ha en kräftskiva, vi får ser vad som händer...

Summan av kardemumman så har det varit min helg, tjejfest och dagen efter shopping men en kär vän.

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)