söndag 23 augusti 2009

Söndags middag

Är precis hemkommen efter en härlig och underbart god söndagsmiddag, lagad utav Ingegerd. Ugnsbakad lax i någon god vit sås och pressad potatis, jag tog 2 ½ portion, och nu känns det som om min mage ska spricka här och nu!
Det goda slutade inte vid laxen, nejdå det var efterrätt på det äppelkaka/ vaniljsås eller så kunde man välja glass och hallon. Jag tog utav båda!
Barnen kommer aldrig ifrån Ingegerd och Harry tomhänta, idag fick Agnes en fin rosa Disney tröja, Oscar fick en fallskärmsgubbe och någon grej till. Det lekte de hej vilt med, Harry var inte det som och tittade på, han var med i leken.

Har även avklarat min jobb helg, så det innebär att jag är ledig två helger nu. Till helgen kanske det blir lite galej för mig och Joacim. Längesen han och jag var ute tillsammans, kan bli jätte kul.

, nu måste jag lägga mig ner, är sååååååå himla mätt så det nästan gör ont.

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)