söndag 6 september 2009

Saturday, girls night out.

Idag är man trött efter gårdagens bravader, nä då så farligt är det inte, men trevligt var det.
Vi hade lite tjejfest där förfesten var hos Jessica, trevligt att träffa alla tjejerna, det var längesen vi var så många samlade. Speciellt när vi alla är lite spridda över hela landet. Men alla hittar "hem" till slut...och då blir det lite fest. :-) Och snart är det dags att smida planer inför årets "Tjej Julfest 2009" 11 året i rad! Det ni, sug på den!

Nu ska jag snart iväg och köra ett kort arbetspass, ska också försöka hinna köpa någon god godisbit också, måste ju få i mig något med socker i. :-D Så som jag dansade igår så måste jag ha gått ner flera kilon, och de måste vi äta upp igen! ;-)

Emelies fickplunta som hon har fått sin kära syster, som vi invigde!
Cheers

1 kommentar:

  1. Det låter som ni hade en kanonbra kväll!!
    Visst är den snygg pluntan?!?!
    Jag föll för den direkt på Lagerhouse i Växjö... :)

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)