tisdag 6 oktober 2009

Tonight is the night

Ikväll kör det åter igång, det vi alla har väntat på (antar jag), kommer jag att sitta bänkad och det finns inget som kommer att kunna hindra mig från att missa detta, så ringer ni till mig och det tutar upptaget, så pratar jag inte i telefon, utan jag har lagt av den för att inte bli störd, Capisch!?
Som vanligt så kan jag aldrig hia mig, så jag var ju helt klart "tvungen" att ta reda på vem Mike Delfino gifter sig med.
Jag vet vem Mike gifter sig med!!


Så nu är hösten räddad med åter en säsong av
Desperate Housewiwes!

Någon mer än jag som följer detta slaviskt?
Cheers
(Samtliga bilder är lånade från nätet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)