söndag 31 januari 2010

Söndag

God söndag på er alla! Hoppas att er helg har varit bra, min har varit kanon.
Lördagen var en sån där dag då vi alla gick upp tidigt, åt en underbar frukost och "jobbade" flitigt hemma. Senare på kvällen så hade jag och Susann planerat ihop ett litet "bus", vi skulle crascha Emelies släkt kalas (fick tillåtelse av mamma), hon anade inget! Ha ha ha, minen var underbar när hon öppnade dörren, priceless! Tack för en underbar kväll!

Idag har vi inte varit så jätte handlings kraftiga mer än att vi har små donat lite här hemma, sen fick jag ett ryck att jag skulle baka BRÖD! Jo men visst, en riktig liten husmor har jag blivit,och igår bakade jag bullar!
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Cheers

1 kommentar:

  1. Vad fina bilder och så gott med eget nybakat bröd! Det doftar verkligen ljuvligt när man bakar :)

    Sv: Ja jag hade tur/otur att både kamera och dator gick sönder inom några månader. Så det fanns inget annat att göra än att köpa nytt. Men jag kan verkligen rekommendera Mac :)

    Kram Elin!

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)