fredag 19 februari 2010

Snö & åter snö

Vilken dag! Det har ju bara vräkt ner, men visst det var ju väntat. Såna saker kan meteorlogerna lova, jag tycker man har vant sig nu (eller? Nä!), dock har jag fortfarande inga vinterkängor. Springer runt här hemma i Jocke gamla jaktkängor som typ är 10 stl för stora, men varm om fötterna är jag iallafall!
Har skottat hela gårdsplanen här hemma, vilket jag tycker är rätt så kul med tanke på att vi gör det med fyrhjulingen, skyffeln är ju bara för tråkig! Men den ger ju bra motion, men jag fick motion så det räckte ändå. Då jag körde fast med motorcykeln! Envis som jag är så bad jag Jocke hålla sig undan. Har jag kört fast så ska jag banne mig komma loss själv, jag har ju för 17 redan skottat hela gårdsplanen!!! Så det vara bara att plocka fram skyffeln...och skotta på...till slut kom jag loss... (med blod svett och tårar, faktiskt) och jag fick dessutom min motion! Sen var det bara att gasa vidare...Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)