fredag 5 februari 2010

Träff

Idag har vi haft besök av min kusin Sara och hennes dotter Anna, mycket trevligt! Vi åt paj med sallad till lunch, och till efterrätt så blev det barnens favorit... KLADDKAKA! Det blev mycket lek och prat, och så var vi ute i "vår" lilla egna pulkabacke på baksidan. Dessvärre så var det på tok för mycket snö, måste ta några repor ner för backen så vi packar till den.

Efter att Sara och Anna åkt, så fick jag ett ryck att bättra på Agnes (halvfärdiga) bokhylla med vit färg, då jag tidigare hade beklagat och förklarat (varför måste man alltid det) varför inte det hade blivit färdigt. Så det slutade med att jag målade hennes bokhylla, hennes bord, och till sist hennes garderobs dörr (sen ska den bara få lite tapet på sig också). Visst blev jag effektiv bara sådär! Ja, ibland får jag mina ryck!


Cheers

1 kommentar:

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)