fredag 12 februari 2010

VAB

Idag ringde skolan (hjärtat i halsgropen) när jag jobbade, bad mig komma och hämta Oscar.
När jag ser ett telefonnr i mobilen som aldrig bruka ringa, så får jag en sån panikkänsla, Vad har hänt?! Men det var "bara" feber så det var ingen större fara. Kom på i samma sekund att det var reaktionen från spruta nr:2, ingen fara på taket.
Det är så att mina barn är aldrig sjuka (peppar, peppar) så när de har feber eller något, så känns de jätte sjuka för mig. Mina barn är friskheten själva! Men visst en rinnande näsa, det har väl alla dessa tider, så det ser jag inte som något allvarligt.
Kom till skolan, fick hämta honom sovandes på en soffa, mammas lilla gosse! Svängde inom ICA och köpte "medicin".
-Får jag godis mamma?
- Ja det får du, det fick alltid mamma av mormor/morfar när mamma var sjuk.

Klart att de ska skämmas bort lite när de är sjuka!
På tal om barn så är det en tävling på gång hos Elin-Ett hus till oss. Va med och tävla, det är jag!
Cheers

1 kommentar:

  1. Men stackars lille gossen, vilken tur han har en sån snäll moder : )
    hoppas han är friskare nu iaf!

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)