måndag 1 mars 2010

Som tack för lånet!

Ibland brukar rollen som lekledare infinna sig hos mig, och de som känner mig vet att jag ÄLSKAR lekar! Man har ju då lyckats dra på sig lite rekvisita under åren, och dessa lånade jag ut till en arbetskollega i helgen.
Titta vad jag fick av henne, som tack för lånet! Hon får GÄRNA låna grejerna igen, å igen, å igen... Ah ni fattar va! ha ha En sån liten gest, och man blir överlycklig! Där ser ni jag behöver inte mycket... bara lite godis...ha ha

Cheers

3 kommentarer:

  1. Å vem ska äta upp det ?? Barnen eller ? :-)

    SvaraRadera
  2. tjabba.
    vill du skicka en inbjudan till din andra blogg igen? jag har inte lyckats göra ett konto än.

    Pussa barnen från mig!
    Kärlek / Frida

    SvaraRadera
  3. Självklart Frida! Gör det direkt!
    Kram

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)