onsdag 12 maj 2010

Familjekväll

Igår vad det en stressigt dag men det gick ihop sig iallafall, som jag brukar säga, det ordnar sig med skridskor bara det blir is. Jobb-utbildning-familjekväll på dagis, tiden klaffade precis, men det fanns inte heller tid för något annat heller. Det gällde att man höll sin tidsram hela vägen.

Skylten (den till höger), ja varför har jag tagit kort på den undrar ni säkert. Jo, denna uppgift höll på att ta kol på mig! Ja det är säkert, skratta ni! Jag hittade 14 leksaker och det skulle vara 15, jag höll på att leta mig fördärvad. Och de som känner mig vet att jag inte är den som ger upp så lätt. Så skam den som ger sig, så till slut så hittade jag den, hahaha sucker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)