tisdag 3 augusti 2010

Tisdags Tema

Sant nöje för mig är i dagsläget när mina barn och man går runt och slår ihjäl alla bin med flugsmäcken (försöker i allafall). Jag blev senast getingstucken idag, och det var i halsen (tidigare i foten), inte alls okej. Gör ont så enda i baljan, annars inget mer allvarligt, men man får väl vara observant det närmsta dygnet.
Here is a killing machine!

Som ni förstår så är veckans tema på Tisdags Tema, Nöje. Fler bidrag hittar ni här!
Som sagt, ett rent nöje to kill all those bastards!
Cheers

2 kommentarer:

  1. Getingarna är inte välkomna gäster hos mig heller.. flugsmällaren finns alltid till hands och visst är det rena, rama nöjet att knäppa till en sådan... Getingstick är inget att leka med.
    Härligt foto:)

    SvaraRadera
  2. men usch, getingar e inga roliga djur alls...
    Jag skulle bli riktigt orolig i fall jag blev stungen, e ju lite allergisk...
    Tur att du har hjälp att jaga de små rackarna!!
    =)

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)