söndag 10 oktober 2010

Hjärtat på rätt ställe

Vill bara tacka er, underbara besökare. Ni finns där, säger inte mycket men tittar in fast jag har "kört" lite fast i bloggen!
Så vad har då hänt? Tja, för er som träffar mig dagligen så vet ni att det är "fullt upp" hela tiden ;-) För er som inte känner mig så väl ( hi hi ) så är det mycket jobb, barnen har mycket med sina aktiviteter. Jakt tider dra igång imorgon så då innebär det att sambons aktiviteter drar igång (tycker han jämt jagar)... och han tycker att jag jämt tränar...öh sant. Så vi står rätt så lika här hemma. Det är så skönt att komma hem, och inte göra någonting. Man är i farten jämt, så ibland så är det skönt att bara ta det lugnt.
Måste ta tag i att bjuda hem mina vänner mer. De har blivit försummade de också, har jobbat mycket helger nu. Som min kära vän sa, när hon titta in min kalender idag för att kolla om vi var lediga något tillsammans. -"För att bara jobba 85% så är du inte ledig mycket!" Sant! ;-)
Alla tomma luckor i kalender fyller jag snabbt, antingen med mer jobb eller aktivitet. Men det är så mitt liv är och jag älskar det, det är bara att hoppa på mitt tåg! ;-)
tack ännu en gång för att ni tittar in och läser min blogg eller kanske bara är inne för att titta på lite bilder, så har ni hjärtat på rätt ställe! Kram på! <3
Cheers

Ps Kom att tänka på vårt märkliga datum vi har idag -10-10-10, har ni tänkt på det? :-D hi hi, japp det var bara en parentes ;-)

2 kommentarer:

  1. Kan inte låta bli o kommentera angående ditt tåg..... va ju vid tillfälle på vår arbetsplats en kommentar att "ert tåg har redan gått"... hihi, blir å hoppa på i farten då för alla som inte redan va med ;0))
    Kraaaam o tack för en bra jobbehelg!!!

    SvaraRadera
  2. Jaha där kände man sig träffad igen :-(

    Ja jag vet att jag inte kikar in här så ofta, ungefär lika sällan som jag skriver på min egen :-)

    Men jag tänker på dig, det får väl räknas för nåt ? Senast idag faktiskt var du där o "störde" i min tankar :-)

    O ja, en tjejkväll Tack !!

    P&K

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)