fredag 17 december 2010

Mobilblogga for the very first time!

Tänkte ge mig på att test, att mobil blogga! Nja ha tålamod, kanske kan bli lite knasigt ;-)
Sitter här och läser tidningen, och så kom jag till horoskopet. Naturligtvis så stämde det precis!!! Så vad är problemet tänker ni!? Jo, jag bryr mig inte om horoskopet stämmer! Jag vill ju veta vad som komma skall, är det inte det som är poängen! Typ "köp en triss idag, idag har du tur i spel"! Dagens ilands problem, jag vet! :-) ha ha ha
Nä, en vinst på en trisslott nu vore inte fel!
Typ 25 000 kronor i månaden i 25 år! ;-)
Cheers

Ps. Ni får leva med att det blir ingen bild till detta inlägg, jag tog en bild på horoskopet men sen fixade jag inte resten!
Men i framtiden ska jag fixa även detta! Säkert bara några fin justeringar i Blogger! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)