måndag 3 januari 2011

2011 mitt år!

Precis som överskriften säger så ska 2011 bli mitt år, (min familj ska så klart vara med på ett hörn)! Jag ska verkligen satsa på mig själv, kan man säga så? Jo det kan man, och jag uppmanar fler att göra det! Jag ska gå på min magkänsla och lyssna på vad mitt hjärta säger, jag ska ta hand om mig själv och min familj på BÄSTA sätt.
Jag ska lära mig att säga "nej" till det jag känner att jag inte hinner, och inte heller vill. Prioritera rätt saker, satsa på det som får mig att växa som människa!
Börja nästan låta som ett nyårslöfte!? Ett mega löfte till mig själv!
Så alla ni som läser detta, giv er själva detta året, giv er själva möjligheten till det som ni aldrig trodde ni skulle göra, eller klara... det ska jag!
Ett stort och varmt, direkt ifrån hjärtat, 
ett gott nytt år till er alla!
Cheers

1 kommentar:

  1. God fortsättning på er... Hoppas att ni hade en lyckad nyårsafton.
    Ett tips som gör att själen mår bättre är att lyssna på lugnande musik t.ex. "Healing" album finns på spotify. Ett tips från en stressad mamma till en annan...
    KRAM

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)