torsdag 3 mars 2011

Inget ont...

...som inte har något gott med sig.
Ja, det var lite så jag tänkte igår när vi fick beskedet att gosses operaton åter igen blev uppskjutet (för tredje gången). Sonen reaktion när jag hämtade honom igår på skolan, och berättade att det inte blev något var:
"YES! Nu missar jag inte den goda ostsoppan!"
Mamma tappar hakan...
Jag nämnde detta på "fejjan", shhooo, vilken respons det blev! Alla ungarna verka bara ÄLSKA denna soppan! Så det vara bara att ställa sig på knä i matsalen och böna och be om receptet (inte riktigt) ;-)
Så här mina ärade vänner kommer det... HÅLL I ER! ;-)
Receptet på det Italienska Ostsoppan!

Ps Klicka på bilden så blir den större.
Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)