tisdag 3 maj 2011

Grymt impad av den killen!

Det var så himla längesen jag var med Oscar i stallet (jag är med Agnes på tisdagar), men vad jag var impad av honom! Alltså han använde saker på hästen som jag inte hade en blekaste vad man hade det till!!!
Dessutom så galopperade de och hoppade över hinder! Min kille alltså, helt orädd!
Ni får ursäkta jag blir bara så impad och uppspelt på hur duktiga barn generellt är! De lär sig så snabbt och mycket faller så naturligt. Han sitter i sadeln som om han inte hade gjort något annat, han travar som om han inte hade gjort något annat! Vilken kille!
Sen vill jag också i detta inlägg hylla paret som håller i Ridlekis Sofie och Tobbe, vilka människor! Kan inte tänka mig bättre och underbara människor till att hålla i sådan verksamhet! Barnen bara älskar dem!



Ps. Försökte ladda upp en film på gossen när han red, men det ville sig inte! Ska försöka en annan dag igen!
Cheers

2 kommentarer:

  1. Härligt o nyttigt oxå för barnen att lära sig hur underbara djur är!Ett toppen ställe det där med toppen ridlärare:)
    Ullis!

    SvaraRadera
  2. Instämmer fullt! Härliga hästar, härliga barn, härliga föräldrar, härliga ledare!!!! Underbar kombination!

    SvaraRadera

Vad kul att du ville lämna en kommentar! det värmer så gött när ni gör det! ;-)

Tack för besöket! Du lämnade väl ett litet avtryck?! ;-)